ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Oct 1, 2015

フロー・モリッシーからのメッセージ!  Words from Flo Morrissey

(English follows)
こんにちは! 来日直前のフロー・モリッシーから日本のファンにスペシャルなメッセージが届いたわ! 

「私にとって最も親愛なるユリシーズのみなさま、そして日本のファミリーのみなさま。この数週間というもの、私はみなさまの前で歌うんだと思うだけでずっと気持ちが高ぶっているんです。日本に行くことは私の変わらぬ夢でした。現に、私がまだ10代だった頃にツヨシ(=河添剛、ユリシーズ)が私の音楽を発見してくれて以来、私たちは夢を実現しようと頑張ってきたんです。でも、夢が叶った今では、何だかウソみたいな感じがします! 誰か私をつねって! でも、あまりきつくはやらないでね。アハハ。まもなくお目にかかりましょう。私の新しい住まいのあるパリから愛をこめて。フローより。キスキスキス」

フロー、ありがとう! 私たちはみんなあなたのことが大好きよ! すぐに会いましょう!  そして、みんな忘れないで。明日はフローのアルバム『トゥモロー・ウィル・ビー・ビューティフル』の日本盤が発売されるわ! 


Hello! Just before coming to Japan, Flo Morrissey kindly gave some special words to all of her Japanese fans!

"my dearest Ulysses and Japanese family... I am so overjoyed to be coming to sing for you in a couple weeks time. It has always been my dream to come and since Tsuyoshi (Tsuyoshi Kawasoe, ULYSSES) discovered my work when I was a teenager we have been trying to make it happen. And now it is a reality it doesn't feel true! somebody pinch me! But not too hard haha... see you very soon, love to you all from my new home in Paris. Flo xxx”

Thank you, Flo! We all love you so much! See you very soon! And, guys, don’t forget, the Japanese edition of Flo’s album “Tomorrow Will Be Beautiful” is on sale tomorrow!

No comments: