ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Jun 19, 2015

私の後悔  My regret

(English follows)
私はデヴェンドラ・バンハートの大ファン。そしてデヴェンドラの友だちの大ファン。だから、デヴェンドラが友だちのグレッグ・ロゴーヴと組んだメガプスも大好きなの。メガプスのアルバム『Surfing』を聴いたことある? あれは本当のダーティなロック・アルバムで、同時に偉大なロックの記憶についてのアルバムなの。大好き。ローレン・デュコフが撮ったジャケット写真もすごかった!

私の後悔。2008年9月25日にはウェスト・ハリウッドに、9月28日にはサンフランシスコに、私は絶対いるべきだったんだわ。だってその両日はメガプスとリトル・ジョイとエントランス・バンドが一緒にライヴをやったんだから。すごい組み合わせでしょ。信じられない。想像して。あれは奇蹟のような夜だったに違いないわ……。




I’m a big fan of Devendra Banhart. Also, I’m a big fan of his friends. So I love Megapuss that Devendra and his friend Greg Rogove have formed. Have you ever listened to Megapuss’ album “Surfing”? That’s a truly dirty rock album, and the one on the memories on great rock music. I love that. In addition, the cover photo took by Lauren Dukoff was amazing!

My regret. I should have stayed in West Hollywood on September 25, 2008, and should have stayed in San Francisco on September 28, 2008. Because Megapuss, Little Joy and The Entrance Band shared the same stages on both days. What a combination. Incredible. Imagine, they must have been miracle-like evening...

No comments: