ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Sep 15, 2014

デヴェンドラとアンディ  Devendra and Andy

(English follows.)
これは私のひとりごと。デヴェンドラ・バンハートとアンディ・キャビックが、10月23日にカリフォルニアのビッグ・サーで一緒にプレイするの。私、どうしても観に行きたいの。でも、一体どうしたらいいの? 私は今仕事がすごく忙しくて、ボーイ・フレンドとデートする暇もないの。最悪……。

2012年のデヴェンドラとアンディのジャパン・ツアーは最高だったわ。私は彼らの全ライヴを観たの。すごく良かった! それに彼らとも親しくなれたの。だから彼らにもう一度ハローって言いたい。私はデヴェンドラとアンディの大ファンなんだもの。


This is what I say to myself... Devendra Banhart and Andy Cabic will play together on the 23rd October in Big Sur, CA. I really want to see them. But how can I do? I’m so busy with my job right now, and I have no time even to see my boyfriend. Too bad...

I remember the Devendra Banhart & Andy Cabic Japan tour in 2012... That was really great. I enjoyed all of the shows, and everything was sublime! Also, I was quite happy to be close to both of them. So I want to say hello again to them. In fact I’m big fans of Devendra and Andy.

No comments: