ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Dec 6, 2013

ありがとう!  Thank You!

(English follows)
先週土曜日はSOUPでのアナップルのライヴにお越しいただいたみなさま、ありがとうございました! アナップルが、そして竹田賢一さんが、素晴らしい演奏をしたと聞きました(でも、私はとっても悲しい。当日私はぎっくり腰になってしまって、彼らのショウを見逃してしまったの……)。

幸いにも、アナップルのアルバム『アルコイリス』はゲットしました。私は音楽評論家ではないけど、これが大変な名盤だということはすごく分かります。アナップル、ありがとう! アナップル大好き! そして、私に言えることはただ、『アルコイリス』は決定的にクレイジーなアルバムだということ。しかも美しくて、野性的で、気持ちのいいアルバムなの。一方、ジャケット・デザインには本当にビックリしました!

これからもぜひアナップルを応援してください。ありがとう!


Thank you for everyone who came to the Anapple show at SOUP last Saturday!  I hear that both of Anapple and Ken-ichi Takeda played incredibly (But I am so sad.  I missed them for I had strained my back on that day...).

Fortunately, I've got a copy of Anapple's debut album "Arcoiris".  Though I'm not a music critique, I know well it's a great masterpiece.  Thanks, Anapple!  I love you!  And what I can say is that "Arcoiris" is definitely a crazy album.  Also, it's a beautiful, wild and comfortable album.  I'm really amazed to see the cover works by the way!

Please keep on supporting Anapple.  Thank you so much!

No comments: