ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Mar 16, 2013

ファミリー・ジャムズの時代  The days of Family Jams

(English follows)
ワオ! こんなの見つけちゃった! デヴェンドラ・バンハート、ジョアンナ・ニューサム、ヴェティヴァーが、アメリカで合同でツアーをしていた時のコンサート・ポスターを。いわゆる「ファミリー・ジャムズ」の時代よね。すてきだわ。これは歴史的なポスター、美しいポスター、クールなポスター、風変わりなデザインのポスター、貴重なポスターよ。つまり、永遠に価値のあるポスターってこと。私、ほしいなあ。私はこういうきれいなポスターにいつも心惹かれるの……。ポスターって、私たちが好きな音楽にとってはいつもとても大事なアートなのよね。無視しちゃいけないんだわ、絶対。

デヴェンドラの待望の新作がようやくリリースされて、私の心は今は彼のことでいっぱい。私は彼の現在にも、過去にも、そして未来にも、すっかり夢中なの。そして、このポスターは、彼の過去にも常に目を向けている私の気持ちをあらためて満足させてくれたわ。あなたもそうじゃない?

Devendra Banhart, Joanna Newsom, & Vetiver Tour Poster by Keegan McHargue

Wow!  I found this!  It's a concert poster for the tour when Devendra Banhart, Joanna Newsom and Vetiver toured together.  It's so-called the days of "Family Jams".  Nice.  This is a historical poster, a beautiful poster, a cool poster, and an unusual poster and a precious poster.  It means it is a valued poster for all time.  I want one.  I am always fascinated with those beautiful posters.  They are important art for the music we like.  We must not ignore them.

Devendra's long-awaited new album has been released finally and I am thinking of him.  I am crazy about him now, past and future.  And this poster has satisfied me anew, who always look at his past.  Are you satisfied too?

No comments: