ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Nov 27, 2012

クロスファイア・ハリケーン!  Crossfire Hurricane!

こんにちは! ローリング・ストーンズ結成50周年を記念して作られた、歴史の万華鏡のようなドキュメンタリー映画『クロスファイア・ハリケーン』をあなたはもう観たかしら? 私は観たわ。そして、おめでとう、ストーンズ!って私は心から言いたいの。実は私はキース・リチャーズとチャーリー・ワッツのファン。でも、若い頃のミック・ジャガーって可愛らしくてクールだったわよね。そして今の彼はまさにクール・ガイなのね。

キースによれば、「ジャンピング・ジャック・フラッシュ」はロックの歴史の中で最もグレートな曲なんだって。そう、たぶん彼の言う通りよ!





Hello!  Have you already seen the kaleidoscopic historic documentary film "Crossfire Hurricane" that was made to cerebrate the 50th anniversary of The Rolling Stones?  I have.  And now, I want to say from the bottom of my heart, "Congratulations, The Rolling Stones!".  In fact, I'm a fan of Keith Richards and Charlie Watts.  But I believe Mick Jagger was pretty and cool when he was young.  And now he is a really cool guy.

According to Keith, "Jumping Jack Flash" is the greatest song in the rock music history.  Yes, he's right probably!

No comments: