ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Apr 21, 2012

ステキな言葉  Beautiful Words

(English follows)
私が好きなファッションはボヘミアン・ルック。だから、ボヘミアン・ルックがとても良く似合っていた昔のジェーン・バーキンに、私はとても興味があるの。そして今日、本を読んでいたら彼女の言ったステキな言葉を見つけたわ。「微笑みを大切にして。微笑むことで10歳は若返るのよ」

微笑んだジェーン・バーキンはいつもとても美しくてセクシー。今晩は彼女の昔のレコードを聴くことにするわ。


My favorite fashion is the Bohemian style.  So I'm much interested in Jane Birkin of the past who picked the Bohemian style up.  And today I found her beautiful words in a book.  That's "Keep smiling.  It takes 10 years off".

Smiling Jane Birkin is always so beautiful and sexy.  I'll listen to her old records this evening.

No comments: