ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Sep 17, 2011

寄付金領収書  Receipt

当ブログにて先日ご報告いたしましたように、私共ユリシーズは、8月3日にトラウマリスで行なわれました「デヴェンドラ・バンハート・ファン・パーティ」での収益金を、東日本大震災・被災者支援事業に役立てるべくジャパン・プラットフォームに寄付いたしました。ここに、ジャパン・プラットフォームよりその領収書が届きましたことを謹んでご報告申し上げます。 重ねて、パーティにお越しいただき寄付をしてくださったみなさま、ならびに当パーティの発案者であるデヴェンドラ・バンハート氏には、心より感謝を申し上げます。みなさまの温かいお心遣いが被災地の復興の一助となることを、私共ユリシーズは信じて疑いません。本当に、本当に、ありがとうございました。
――『ユリシーズ』編集部

As reported on this blog the other day, we Ulysses donated the proceeds from "Devendra Banhart Fan Party" held on August 3rd to Japan Platform to support emergency assistance for the victims of North-East Japan Earthquake and Tsunami.  We are pleased to inform you that we have received the receipt from Japan Platform.  Again, we would like to express our thanks to everyone who attended the party and made a donation, and also to Mr. Devendra Banhart, who first came up with the idea of this party.  We Ulysses believe without a doubt that your thoughtfulness will be of some help to reconstract the affected area.  Thank you very much.
 --The editors of "Ulysses"

No comments: