ユリシーズ オフィシャル・ブログ ULYSSES OFFICIAL BLOG

http://ulyssesmagazine.blogspot.com/

Mar 27, 2011

フリクションはウソをつかない Friction NEVER tells a lie

今回の震災で、多くのイヴェントがキャンセルになったり延期になったりしたわ。楽しみにしていたスワンズのライヴも延期になってしまったし。でも、フリクションはそうじゃないのね。彼らは予定通り、4月1日に渋谷クラブクアトロでライヴをするの。この日がエイプリール・フールでも、フリクションには関係がないの。だって、フリクションは絶対にウソをつかないバンドだもの。

この2週間、辛いことの連続だったわ。私、ニュースを見ながら何度も泣いたもの。でも、せめて4月1日だけは元気になれるって信じているわ。私をライヴ会場で見かけたら、声をかけて。私も渋谷クラブクアトロで友達に会いたいわ。

"Maniacs" by Friction

Many events have been cancelled or postponed by the earthquake.  Swans' live, which I was looking for, had been postponed too.  But Friction will have the show at Shibuya Club Quattro on April 1 as scheduled.  It is April Fool's Day, but it doesn't matter to the band.  Because Friction never tells a lie.

We have been through difficult time for these two weeks.  I have cried many times when watching TV news.  But I believe I will feel better absolutely at least on April 1.
 If you see me at Shibuya Club Quattro, please say hello to me.  I'd love to meet with my friends there.

No comments: